27.12.05

Kako (p)ostati normalan u Kladovu?? (part II) - Kladovo reloaded!

4. Noćni život?
Nema. Ukoliko želite popiti koje pivo (Zaječarsko, Jelen ili MB) uz fini rock'n'roll, morate ga kupiti u prodavnici (pivo, ne r'n'r) i ostati kod kuće, tuđe ili svoje – nebitno je. Kaldrma u centru grada prepuna je kafeterija i lokalčića. Leti se ona zatvara za saobraćaj i puni mladim i zgodnim gastarbajterima oba pola, sa kojima možete popričati ukoliko znate varijantu nemačko - vlaško - srpskog dijalekta i ukoliko imate otvoren um za svakojake perverzije. Lepe devojke ne manjkaju u Kladovu, posebno leti kada ono ima duplo više stanovnika. Puna plaža, puna diskoteka (jednina), pun kej, garant su da ćete napariti okice (ako ste muško) ili se uklopiti u taj raj (ako ste žensko)...
5. Rock'n'roll?
Koncert Neše Galije poslednji je organizatorski uspeh lokalnih promotera, koji inače ne postoje. Pre par godina ugostili smo Ramba, DLM, Kithchmu, Concrete Worms (pozdrav Dragani, Draganu i Iliji), Gymnastics, Grandpa Candys (više puta – čista desetka!), a poslednji u nizu bili su sjajni Havana Whisper. Zatim – muk... Već dve godine ništa, izuzev senilnog gospodina sa početka odeljka. Što je najgore, više nemamo ni prostor za koncerte. Ako leto donese zdravlja i sreće (i para od opštine), nadamo se nekoj dobroj svirci. Jedini lokalni bend koji je došao do izdanja – Musky's – "Still Looking For a Lifeboat" (Automatic), više ne radi. Novi bendovi = 0. Svira se tu i tamo rekreativno, mada je velika šteta što to ne rade klinci, već proverena banda...
6. Kada će kraj?
Par čitalaca ovog bloga iz Kladova neće mi zameriti na ne baš veselom prikazu rodnog nam mesta, jer pouzdano znam da bi oni to još grđe, dok sam ja bio blag. Kako, dakle, (p)ostati zdrav u Kladovu? Div-x i mp3 su samo deo odgovora. Ostalo je na veslanju, (subjektivno) Zaječarskom pivu, Monty Pythonu, fudbalu, roštilju i (subjektivno do koske) punk rocku!
Pa vi sad svratite!!!

13 Comments:

At 28/12/05 09:39, Blogger snuffer said...

To bi bilo to... Pumpajuci slap bas, gitara nije kao Albinijeva, vishe poput The God Machine, dakle blizu si sa svojim jednachenjem :) Snimak je (ako se ne varam) iz 96/7. Ako ga zhelish chuti, samo reci, pa cemo ga dati u PTT. Bila je to dobra svirka (uzdah)...

 
At 29/12/05 00:59, Blogger luzerka i jadnica said...

ej, što ovaj Snuffer voli da ide u poštu. pa to je nešto neverovatno

 
At 29/12/05 09:06, Blogger snuffer said...

Kad me mama pita 'sine, aman, odakle ti toliko diskova?' - ja kazem 'Doneo postar, mama, nemam ja nista s tim...'

 
At 9/4/06 14:11, Anonymous Anonymous said...

Hej guglovao sam Havanu whisper da vidim da li se jos iko toga seca i vidim vec na par mesta neku pricu iz Kladova. Kapiram da potice od tebe?! Da nisi bio mozda umesan u organizaiju koncerta?
Rokaj!!
Djordje

 
At 10/4/06 11:27, Blogger snuffer said...

Đorđe, majstore, pozdrav! Da, ja sam onaj koji je sklopio dil sa Dragančetom i onaj koji se rado seća te svirke. Rokanje više ne mogu da priuštim, jerbo opština ne dava pare ič! Svejedno, odslušao sam i neke tvoje novije radove i vidim da i dalje održavaš visok nivo kvaliteta. Nadam se da ćemo se opet videti (na svirci u Kladovu, perhaps?) i zaroštiljati...

 
At 11/4/06 04:37, Anonymous Anonymous said...

Ej super da smo se skontali! Svirka u Kladovu nam je ostala u super secanju. Ja vise vremena provodim u Kaliforniji, tako da i nemam prilike za svirke po SCG. Nadam se da ce ih biti. Atomic Sunset ce ti se sigurno svideti!
Ajd sibni mi email, pa da ostanemo u kontaktu. Ako ti je lakse, napisi mi svoj email. Ne mogu da provalim da li postoji drugi nacin da te kontaktiram preko bloga, pa se izvinjavam sto svi citaju ove private poruke...
Djordje

 
At 11/4/06 10:11, Blogger snuffer said...

mihajlovic.dejan@gmail.com
Posetio sam sajt, Sunset sam čuo (jako, jako dobro), ali nemam još ceo album... Ajd' pa napiši koju iz sunčane Cal.

 
At 24/5/06 14:52, Anonymous Anonymous said...

pozdrav tebi i tvom blogu :)
kad ovako opises tvoje kladovo moj pozarevac deluje spram njega ko las vegas :P
i mi smo utanjili u zadnje vreme sa koncertima jer su nam ugasili jedini normalan klub u gradu (klub KB, ima tekst o njemu na mom blogu)
a, da. bio ja na eskurziji u Kladovu ;)

 
At 8/8/06 03:35, Anonymous Anonymous said...

e moj mihajlo,zato sam se ja odselio...dobro da ne poludeh tamo..mada kako vreme prolazi svi mi kompletno nedostajete...pozdravi sve od sahana(valjda me niste zaboravili)
i nedajte NATURU..vraticemo se ja i pile ko milijarderi pa ce sve bude OK

 
At 20/11/07 13:54, Anonymous Anonymous said...

Svaki grad zivi onoliko kolko te zele njegovi sugradjani. Zato, ne krivite druge za ucmalost malog grada, vec pokrenite sebe i druge oko sebe.

 
At 12/2/08 18:35, Anonymous Anonymous said...

Peace ljudi kad vec pricate o mom rodnom gradu da i ja kazem nesto. Kladovo stvarno, ali stvarno smara. Da li je to zbog nas ili drugih neznam, ali znam da se jedino preko leta malo (kao) zabavljamo, a zimi....

 
At 24/9/08 12:47, Anonymous Anonymous said...

Taman da kazem Mixe to si ti kad jeste bre...Slazem se da je grad i zivot u njemu onakav kakvim ga "napravis" meni nIkada ali nikada u KL nije bilo dosadno, uvek sam se dobro organizovao i cimao ljude oko sebe da ne chame...Al, mozda je to bilo nekad...Ma kurac i sad kada odem na 2 nedelje ne znam gde cu pre....Tzar

 
At 19/12/09 09:57, Anonymous Anonymous said...

треба проверити:)

 

Post a Comment

<< Home