13.12.05

Što je dobar ovaj posao!


Bogme, ko bi rekao da se iz par kliktanja može doći do toga da se sve i svašta objavljuje po netu. Evo, još pre par minuta sam razmišljao o tome kako sam danas dao prvu dvojku (doduše, o'mah sam je poboljšao trojkom) jednom kvazi r'n'r klincu koji beži sa časova, a sada mi je već bolje. Osmi razred, popodnevna nastava, klincima se sprema novogodišnja žurka i svi samo na to misle.
Kad bolje razmislim, ja sam tovario heavy metal u svoju glavu u vreme kada sam završavao osnovnu, a i pored toga sam bio uzoran đak (duga kosa se podrazumeva) sa klot peticama. Omiljeni albumi tada su mi bili Iron Maiden - The Number of the Beast i Metallica - Kill 'em All... Ovaj rok klinac kojem sam danas zalepio dvojku nema pojma da se mogu povezati dva (u ovo doba) potpuno različita koncepta - petice i rokenrol. U stvari - on i ne zna šta je to rokenrol, a za petice zna još manje...
Sa druge strane, nije znao ni za tu dvojku.
Eh, što mi ne daju da predajem nešto zanimljivije od dosadne informatike.

4 Comments:

At 14/12/05 10:48, Blogger luzerka i jadnica said...

pa negо šta. petice i rokenrol. ko i svi pošteni štreberi!

 
At 20/12/05 17:54, Blogger snuffer said...

Nema leba... Evo, sad spremaju novogodišnju žurku, a klinke se trude da izgledaju kao fufe sa Pinka, klinci kao preterano namirisani bolidi sa 1kg gela u kosi = prava propas'!! Ja treba da dežuram i da pazim da ne prave sranja, a to je mission impossible 2!

 
At 21/12/05 09:18, Blogger snuffer said...

Petar, Pjotr, Preža, Pyerget, Perica itd. je živ i prav. To je moj komša i dugogodišnji prijatelj, a njegova kafanica 'Natura' kraj Dunava je i dalje mesto koje najčešće posećujemo! Trenutno je u fazi ozbiljnog studiranja (ne kafana, Petar!) i malo je ređe u omiljenom nam mestu. Eh, ne spomenuh da je on sada gazda dotične kafeterije. Eto.

 
At 3/5/06 13:52, Anonymous Anonymous said...

kad mozemo da dodjemo da narezemo Placebo?

 

Post a Comment

<< Home